Najczęstsze pytania
Jak mam założyć konto w sklepie internetowym Tamaja.pl?
Aby założyć konto w sklepie internetowym Tamaja.pl należy kliknąć w ikonkę ’’Zaloguj się’’, która znajduje się górnej części strony, następnie podać adres e-mail oraz hasło. Konto w sklepie można również założyć bezpośrednio podczas finalizacji zamówienia.
Czy dodając produkty do koszyka są one rezerwowane?
Nie, dodając produkty do koszyka nie są one rezerwowane. Rezerwowane są one dopiero w momencie opłacania zamówienia online lub zamówienia z płatnością przy odbiorze.
Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granicę Polski?
Tak, realizujemy wysyłki zagraniczne. Dokładna lista krajów, do których wysyłamy oraz koszt przesyłki dostępny na podstronie sklepu wysyłki i dostawa.
Czy zakupy w sklepie internetowym Tamaja.pl są bezpieczne?
Nasz sklep wykorzystuje szyfrowanie SSL. Dzięki niemu wszystkie dane osobowe, które do nas wysyłasz, są zabezpieczone przed osobami trzecimi.
W jaki sposób mogę sprawdzić, że zamówienie zostało poprawnie przeprowadzone?
Po zakończeniu zakupów otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.
Co oznaczają statusy przy moich zamówieniach w panelu klienta?
- Przyjęte do realizacji - Twoje zamówienie zostało przyjęte i czeka na realizację.
- Gotowe do wysłania - Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
- Przesyłka wysłana - Twoje zamówienie zostało przekazane kurierowi lub do paczkomatu.
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Aby skontaktować się z nami wystarczy wejść w zakładkę "Informacje", która znajduję się na samym dole strony a następnie wejść w "Kontakt"
Co mam zrobić, jeśli dostarczono mi nieprawidłowy produkt lub jest on uszkodzony?
Bardzo przepraszamy za pomyłkę.
Jeśli otrzymasz produkt niezgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony, zgłoś to do nas na adres mailowy kontakt@tamaja.pl
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami.