FAQ - Najczęściej zadawane pytania



Dzień dobry,
Masz pytanie? Poszukajmy na nie odpowiedzi.

To jest miejsce gdzie umieszczamy pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


 

Jak mam założyć konto w sklepie internetowym tamaja.pl?

Aby założyć konto w sklepie internetowym Tamaja.pl należy kliknąć w ikonkę ’’Zarejestruj się’’, która znajduje się w lewym górnym rogu sklepu, następnie podać adres e-mail oraz hasło.
Konto w sklepie można również założyć bezpośrednio podczas finalizacji zamówienia.

 


 

Czy dodając produkty do koszyka są one rezerwowane?

Nie, dodając produkty do koszyka nie są one rezerwowane.
Rezerwowane są one dopiero w momencie opłacania zamówienia online lub zamówienia z płatnością przy odbiorze.

 


 

Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granicę Polski?

Nie, obecnie realizujemy wysyłkę tylko na terenie Polski, ale ciągle się rozwijamy i mamy nadzieje, że w najbliższym czasie będzie taka możliwość.

 


  

Czy zakupy w sklepie internetowym tamaja.pl są bezpieczne?

Nasz sklep wykorzystuje szyfrowanie SSL. Dzięki niemu wszystkie dane osobowe, które do nas wysyłasz, są zabezpieczone przed osobami trzecimi.

 


 

W jaki sposób mogę sprawdzić, że zamówienie zostało poprawnie przeprowadzone?

Po zakończeniu zakupów otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.

 


  

Co oznaczają statusy przy moich zamówieniach w panelu klienta?

  • Przyjęte do realizacji - Twoje zamówienie zostało przyjęte i czeka na realizację.
  • Gotowe do wysłania - Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
  • Przesyłka wysłana - Twoje zamówienie zostało przekazane kurierowi.

 


 

Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Aby skontaktować się z nami wystarczy wejść w zakładkę "O nas", która znajduję się na samym dole strony a następnie wejść w "Kontakt"

 


 

Co mam zrobić, jeśli dostarczono mi nieprawidłowy produkt lub jest on uszkodzony?

Bardzo przepraszamy za pomyłkę.

Jeśli otrzymasz produkt niezgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony, zgłoś to do nas na adres mailowy zamowienia@tamaja.pl lub telefonicznie pod numerem 883 988 758

 


 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl